Powered By Blogger

niedziela, 10 lutego 2013

Uważaj!!!

Spotykasz się na moim blogu, ale zapewne i na innych stronach, z dość intensywnym przekonywaniem i namawianiem do zarabiania  przez internet. Być może otrzymujesz 
różne maile  na ten sam temat. Jakoś to akceptujesz, skoro wracasz i czytasz następne 
posty,a otrzymanych wiadomości nie traktujesz jako spam. 


Ale gdybyś  dostał takiego maila jakiego ja przed chwilą otworzyłem u siebie na poczcie
i cytuje poniżej w oryginale, to miej się na baczności. Potraktuj to tylko i wyłącznie jako 
spam.


Wiedz jedno! Co innego gdy taka osoba lub firma w nadesłanej korespondencji ujawnia 
swoje dane, bo to wzbudza wiarygodność przestawianej oferty, A tutaj co masz, słodkie 
na pozór ble, ble, dużo obietnic, służących do zmanipulowania Cię, abyś podał swój 
adres mailowy, pokrył koszty oferowanych poradników, albo coś innego jeszcze. Co ? 
Ja nie wiem i nie mam zamiaru wiedzieć, gdyż nigdy nie odpowiem na taką, lub podobną       
 propozycję.  

Oto ten właśnie mail. Wygląda ni mniej, ni więcej właśnie tak:

 SÄ… nas juĹź setki, zarabiajÄ…cych 
codziennie od 50 do 300 euro w
tym systemie, strzeĹźonym
dotychczas zazdrośnie przez
bogaczy.

ChcÄ™ ujawnić ten sekret, który
nie dawał mi spokoju kaşdego dnia.
Znasz zapewne to uczucie, gdy
dysponujesz jakimĹ› skarbem, lecz
nie wiesz, czy podzielić się nim
z innym ludĹşmi? No cóĹź, dzisiaj
ja zamierzam tak właśnie zrobić,
więc skorzystaj z okazji i
przeczytaj te instrukcje:

Zobacz tutaj >>>  

Do zobaczenia wkrótce!


Po kliknięciu na   Zobacz tutaj>>>   otworzyła się taka strona:


Po co o tym piszę A po to, aby uchronić Cie przed podjęciem nieprzemyślanej decyzji, 
przed sytuacją w np jakiej znaleźli się ci wszyscy  którzy chcieli zarobić grając na bazarze 
trzy karty , w trzy kubki , lub coś podobnego. Nie powiększaj grona naiwnych.

Jednym słowem,  patrz z kim grasz.

Ryszard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz