Powered By Blogger

wtorek, 24 czerwca 2014

MLM Twoim biznesem

Aby tak było, musisz zrozumieć na starcie kilka podstawowych  rzeczy. 

Po pierwsze MLM nie jest biznesem który się „sam robi”.

Jeżeli pakujesz do jednego wora zarówno klasyczny MLM, jak i krążące na czatach skypowych i różnych fortach, programy typu „hype” lub inne podobne, to jesteś w dużym błędzie. Ale jeżeli uważasz jednak, że takie właśnie programy są tym co potrafisz, tym co daje Ci satysfakcje pozostań przy nich.

Bo w tych programach wystarczy, że zaprosisz kilku, kilkunastu „nowych”, dasz krótka instrukcję co
i jak mają robić i nie czujesz się zobowiązany nic więcej zrobić. Po prostu czekasz, aż się „namnożą” pieniądze. Czekasz i widzisz przez pierwszy miesiąc, dwa, lub nawet więcej jakieś sukcesy, ale często 
tylko na ekranie.

Ile razy się zdarzyło, że to co było na ekranie za nic nie chciało trafić na Twój procesor, albo na Twoje konto. Więc rzucałeś to i szukałeś innego rewelacyjnego programu, a to za 2,50, za 5,10,50, a nawet 
więcej złotych, będąc świecie przekonam, ze teraz to na pewno się uda.

I co? Ano, następował i następuje falstart za falstartem, a Ty wciąż wierzysz i wciąż się łudzisz. 
Ale skoro tak lubisz!

Po drugie MLM jest biznesem gdzie nie wystarczy tylko
„zapodanie tematu” i zostawienie zaproszonej osoby sobie samej.


Tutaj musisz traktować każdego zaproszonego przez Ciebie do programu jako Partnera.
Partnera na długi czas, na lata. Masz go obowiązek uświadomić, czego w tym biznesie od niego oczekujesz, ale aby oczekiwać najpierw Ty musisz włożyć sporo wysiłku, aby tą osobę zapoznać z założeniami tego programu, wyjaśnić wszystkie zasady funkcjonowania. Bo przecież jeżeli tego nie zrobisz, to ta osoba 
będzie się w tym zachwalanym przez Ciebie biznesie czuła jak niewidomy na ruchliwej ulicy.

I co wtedy? Najczęściej zniechęcisz tą osobę do jakiegokolwiek zaangażowania w tym programie, więcej, zniechęcisz ją do wszystkich MLM-ów. A gdyby nawet ta osoba poradziła sobie, zaczęła odnosić sukcesy, zapraszać nowych partnerów, to jaką wiedzę jest im w stanie przekazać?

Przecież tak naprawdę sukces w MLM polega na duplikacji tego co robi Sponsor, tego czego Sponsor Cię nauczył. A jak „sponsor” prawie nic Cię nie nauczył, to co Ty masz przekazać zaproszonym przez siebie osobom?

Masz dwa wyjścia: albo samemu sięgnąć do wszelkich dostępnych źródeł i się wszystkiego nauczyć samodzielnie, albo przekazywać dalej tyle co sam wiesz- czyli nic. Druga opcja nie rokuje Ci szansy na sukces. Pierwsza tak, ale wymaga od Ciebie dużego samozaparcia na starcie, musisz sam zgłębić wszystkie tajniki i dopiero wtedy zawalczyć o sukces.

Ale czy nie będziesz miał tak w głębi duszy żalu, że Twój sponsor który tylko „wkręcił” Cię w ten biznes obecnie zbiera owoce Twojej pracy.

Więc zawsze na starcie pomyśl kilka razy, zanim powiesz tak. Nie zawsze podjęcie współpracy z osobą którą dobrze znasz, ale która już na wstępie mówi Ci - to jest łatwe, poczytasz sobie tu i jeszcze tu, a wszystko zrozumiesz, bo ja to jeszcze mało wiem na ten temat – rokuje szansę na sukces i rozwój, więc „zostaw ją w diabły”.

Ta osoba nigdy nie będzie wiedziała tyle aby cokolwiek przekazać, czy to Tobie, czy komukolwiek innemu. Jej celem jest wożenie się na cudzych plecach, korzystanie z efektów cudzej pracy nie dając nic 
w zamian. Więc do takich „szans” podchodź z dużym dystansem.

Po trzecie MLM musi oferować coś (czytaj produkty, usługi), co 
się regulanie sprzedaje, na co jest ciagły, najlepiej rosnący popyt.

Co to znaczy że sie sprzedają. A znaczy to nie więcej niż, że oferowane w tym programie MLM produkty muszą być bardzo dobrej jakości, muszą być łatwo zbywalne czyli pożądane na rynku konsumenckim, oraz cyklicznie się zużywające, a dodatkowo ich zakup musi być korzystny finansowo!

Jeżeli chodzi o zbywalność i cykliczność zuzycia, to jakie produkty zaliczysz do tej grupy? Na pewno
te z działu chemii gospodarczej, kosmetyków, suplementów, drobnego sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego, odzieży, a nawet markowej biżuterii. Można tutaj także umieścić różne usługi, wymieniać jeszcze inne produkty. Ale tyle chyba wystarczy.

A czy zastanawiałeś się czemu np. nie ma tutaj (w MLM-ie) sprzedaży telewizorów, komputerów lub innych podobnych rzeczy? Cykliczność zużycia nie rokuje szans na szybką zbywalność. Do tego dochodzi konieczność udzielania gwarancji, serwisowania, wysoka kompetencja sprzedawców. Więc tym zajmują
się wyspecjalizowane placówki.

Jak myślisz co jest łatwiej zbywalne i potrzebne dużej grupie konsumentów- ekstra biżuteria, ekstra kosmetyki, gadżety kuchenne, czy może chemia gospodarcza? A może jednak dla tej grupy konsumentów priorytetem stanie się poprawa jakości swojego zdrowia, staną się suplementy.

A gdy dodatkowo uświadomisz im że mogą dbać o swoje zdrowie zupełne bezpłatnie, w zamian za poinformowanie swoich znajomych o takiej możliwości, to z chęcią na to przystaną.

Jak masz to zrobić? ROZSĄDNIE !

Nie czaruj na stracie wysokimi zarobkami, błyskawiczną karierą, bo wielu z nich zupełnie o tym nie myśli. Pokaż im doraźne korzyści, takie od zaraz czyli poprawę ich zdrowia, zdrowia osób im bliskich. Pokaż im zniżki jakie oferuje firma sprzedająca te suplementy. W tym przypadku firma StarLife.

Wyjaśnij im, że Ty po to polecasz im te właśnie suplementy, bo chcesz jak najszybciej otrzymywać potrzebne Tobie suplementy za darmo i ze Oni wzorując się na Tobie mogą osiągnąć to samo.

A jeżeli zaangażują się jeszcze bardziej, to zaczną zarabiać dodatkowe pieniądze.
Pokaż im nagraną profesjonalną prezentację na ten temat (taką jak ta poniżej) szczególnie
gdy Ty sam dopiero zaczynasz i nie wszystko co przejąłeś od swojego sponsora jesteś w stanie prawidłowo przekazać innym.

Miej świadomość, że ten biznes jest biznesem dziedzicznym i dochody z niego także.
Co to znaczy dla Ciebie? Dużo, bardzo dużo. Miedzy innymi to, że z twojej pracy będą mogli korzystać Twoi najbliżsi, Żona, dzieci, lub inne osoby które wskażesz. A czy stanowisko kierownika, dyrektora, prezesa w firmie w której z zaangażowaniem pracujesz przez lata przekażesz w taki sam sposób swoim bliskim, gdy odejdziesz na emeryturę, lub umrzesz? Pytanie retoryczne, bo dskonale wiesz, że niemozliwe do spełnienia. Ale w StarLIfe -Tak

Po odsłuchaniu, po obejrzeniu takiej prezentacji, bądź gotów odpowiedzieć każdemu z nich na nurtujące ich pytania. Służ im zdobyta przez siebie wiedzą na ten temat, zapewnij dostęp do innych materiałów, udostępnij katalogi produktów StarLife, opisy tych produktów, filmy na temat produktów, a staniesz się 
dla nich wiarygodny.

Miej także świadomość, że nie wszyscy zaangażują się w pełni w budowę grupy. Zaakceptuj to, bo 
każdy ma prawo być zdrowym, a niektórzy wolą zapłacić, nie angażując się w polecanie. Ale takie 
osoby też możesz zachęcić zniżkami jakie oferuje firma, oraz wysoką jakością produktów, a także 
szerokim, codziennym dostępem do konsultantów w firmie StarLife.
A jak zobaczą Twoje i Twoich partnerów sukcesy to kto wie. Każdy człowiek zmiennym jest .

Więc skoro doczytałeś do tego miejsca, nie zmarnuj szansy i odsłuchaj także prezentacje. A decyzja 
 jaką podejmiesz będzie zależeć tylko od Ciebie. Do tego miejsca starałem się Ci w tym pomóc, ale nie mogę decydować za Ciebie. Mogę jedynie zapewnić, że gdy powiesz tak, zawsze możesz liczyć na moją pomoc.

Więc teraz odsłuchaj tą zamieszczoną poniżej prezentację, zastanów się ile z przedstawionych tam argumentów trafiło do Ciebie tak od razu, z marszu. Zawsze możesz włączyć raz jeszcze odtwarzanie, 
aby jeszcze bliżej przyswoić sobie ten temat. Zawsze możesz kontaktować się ze mną, a ja postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania. Jeżeli nie będę znał natychmiast odpowiedzi, skorzystam z pomocy ludzi którzy mają większą wiedzę i doświadczenie w tym temacie, ale na pewno odpowiem i pomogę.


Ryszard Musiał

Masz pytania, miej odwagę i chęć je zadać.  Odpowiedzi zawsze bezpłatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz