Powered By Blogger

piątek, 1 lutego 2013

Podróżuj i Zarabiaj z RICI


Obecnie podróże i rynek turystyki cieszą się większym zainteresowaniem 
niż kiedykolwiek wcześniej. Nic w tym dziwnego, bo konkurencja w tej branży 
sprawiła że odpoczynek na wielu najpiękniejszych plażach świata lub innych 
atrakcyjnych miejscach, jest często tańszy od prostego domowego życia. 
  
Ta pozytywna tendencja przyciąga dużą ilość zainteresowanych i dlatego 
bardzo dobrze sprzedają się produkty tego rodzaju.
Oczywiście firmy marketingowe wiedzą o tym i wykorzystują tę możliwość, 
dzięki czemu widoczny jest przyrost w przemyśle turystycznym.

W odpowiedzi na ten trend i z myślą zrewolucjonizowania rynku turystycznego, 
powstał Royal Innovation Club International (RICI) – 
kompania marketingu sieciowego z Hiszpanii, która zajęła wysokie pozycje 
na niemieckim rynku i sprawiła, że możliwe stały się rezerwacje noclegów i 
podróże po całym świecie. 
RICI daje możliwość wyboru spośród 13 miliardów turystycznych pakietów, 
a także hotele, przeloty, rejsy i wynajem samochodów na szczególnych warunkach, 
tylko dla członków klubu. Tanie członkostwo w klubie daje możliwość udziału w 
marketingu sieciowym.

Założycielem Royal Innovation Club International jest Niemiec Sven Martini


W wywiadzie dla niemieckiego magazynu Network-Karriere Zeitschrift 
na poniższe pytanie Sven Martini tak odpowiedział Network-Karriere: 

Panie Martini, czyżby turystyczne agencje i Internet nie obejmowały swoją 
ofertą podróży miliardów propozycji?

Sven Martini: Tak, niewątpliwie tak jest, co więcej, wątpię czy to biura 
turystyczne grają w tej branży największą rolę. 

Obecnie to Internet dominuje na rynku usług turystycznych

Jest to duża szansa dla dobrych przedsiębiorstw marketingu sieciowego
w Internecie jest taka różnorodność propozycji, że ludzie mają problemy
 przy poszukiwaniu pasującego urlopu, czy konkretnej podróży w odpowiedniej 
cenie.

 W przemyśle turystycznym tylko dwie rzeczy mają znaczenie: cena i wybór. 
Zazwyczaj niełatwo dopasować ceny, zwłaszcza jeśli różnica między 
niektórymi turystycznymi pakietami wynosi zaledwie parę centów. 

Na przykład pod względem podróży, przelotów, hoteli i wypożyczenia samochodów.
 Firmy, które wyróżniają się niskimi cenami, mogą być konkurencyjne dzięki 
dużej ilości klientów i kontyngentów. 
Oczywiście te kontyngenty mogą być nabyte tylko wtedy, kiedy firma ma 
wystarczająco dużo klientów. 
Kontyngent RICI już sięga ponad miliona i w ciągu najbliższych dziesięciu lat 
planuje się osiągnięcie więcej niż dziesięciu milionów. 

Właśnie dlatego podróżnicy zbierają się i dołączają się do 
Royal Innovation Club International. To jest dobra sytuacja dla wszystkich.


Dla Ciebie także!

Możesz mieć swoje prywatne Biuro Turystyczne w domu, z dostępem do 
miliardów ofert, a każda z tych ofert praktycznie będzie konkurencyjna w stosunku 
do tego co oferują biura stacjonarne czy też internetowe.

To co zainwestujesz w swoje członkostwo w KLUBIE jesteś w stanie otrzymać
 powiększone o 100% już nawet po miesiącu swojego uczestnictwa w RICI


Zainteresowało Cię to, zostaw swoje dane  w formularzu, dostaniesz pełną
 informację jeszcze dzisiaj.

Jutro więcej informacji o zarabianiu z RICI.
Ale więcej  to nie znaczy, że wszystkie, jest tego dużo, więc cierpliwosci

Ryszard 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz