Powered By Blogger

wtorek, 5 lutego 2013

Biznes dający pewność, a nie tylko szanse

Tak, powtarzam to raz jeszcze, to co proponuję to biznes dający pewność na sukces, 
a nie tylko szanse na odniesienie sukcesu.

W moim przekonaniu, (ale co ważniejsze także w przekonaniu wszystkich liczących się 
światowych specjalistów od marketingu) biznes dający największe szanse na powodzenie 
to biznes, który wychodzi na przeciw potrzebom dużej grupy konsumentów, a jeszcze 
lepiej gdy określamy tą grupę jako bardzo dużą.

Jak jest w tym przypadku? Biznes konsumencki w którym kluczowe pozycje to : wczasy, 
wyjazdy zarówno indywidualne, jak też i zorganizowane, bilety lotnicze, hotele,  czyli biznes , 
a nawet coraz częściej używa się określenia przemysł turystyczny, jest tym który z roku na 
rok coraz bardziej dynamicznie się rozwija. 

Jest w ścisłej światowej czołówce obok telefonii komórkowej, internetu oraz wellness.
Polskie społeczeństwo bardzo, bardzo  szybko dostosowuje się do tych światowych  trendów i 
praktycznie z każdym dniem widzimy wzrastający popyt na te usługi. Ale tak dzieje się nie tylko 
w Polsce, ale także w innych krajach Europy, a co ważniejsze jest to trend ogólnoświatowy.

Więc tutaj na pewno nie będzie, potrzeby przekonywania rodziny, sąsiadów, znajomych, że, 
to co proponujemy, a właściwie co proponujesz jest czymś,  z czego powinni korzystać, 
bo oni już to wiedzą, już mają zakodowane w podświadomości. potrzebę korzystania z tego 
typu usług i produktów. Nie musisz kształtować,wzbudzać prawie od podstaw tej świadomości, 
jak to jest np w przypadku wprowadzanych nowych produktów kosmetycznych określanych 
mianem "eko", czy też suplementów diety. A przecież i te też się nieźle sprzedają.

A jeśli jeszcze mamy takiego asa w rękawie jakim jest dużo niższa  cena, świadomość korzystania z usług  potentata współpracującego  z największymi  renomowanymi  firmami turystycznymi, dająca pewność, że  nie grozi im (czyli osobom korzystającym z tych usług)   brutalnie mówiąc "wywalenie z hotelu" w połowie turnusu, to co wybiorą? 
Odpowiedź jest chyba jednoznaczna. Twoją ofertę!

Ale, ale  jest jeszcze jeden argument i to znaczący argument. Jest nim uświadomienie potencjalnym klubowiczom, że już samo członkostwo w klubie zapewni im dostęp do ogromnej liczby ofert. że gwarantuje możliwość wyboru tej najbardziej atrakcyjnej i co ważne tańszej usługi wyprzedzeniem nawet kilkumiesięcznym, jeżeli tak chcą.  Jednym słowem  tradycyjne biura turystyczne nie mają szans na konkurowanie  z ofertami RICI.

A po drugie, jeżeli Ty, a później Twoi partnerzy wykażecie odrobinę aktywności w zapraszaniu nowych  osób do Klubu, to z powodzeniem jesteście w stanie zarobić sobie na taki atrakcyjny wyjazd minimum raz w roku. A jeżeli ta aktywność będzie jeszcze większa  niż  ta określana jako minimalna, masz zarówno Ty jak i Twoi partnerzy szansę zrobienia ze swojego członkostwa w Klubie RICI  głównego źródła dochodu. I to nie dochodu gdzie musisz urabiać sobie codziennie   ręce po łokcie, ale dochodu pasywnego, czyli takiego który powstaje nawet wtedy  gdy śpisz ,       gdy wypoczywasz. Nie umiesz sobie   tego wyobrazić?  

To spróbuj przedstawić sobie to tak- mam miesiąc w miesiąc pensję porównywalną z pensja dyrektora, bądź prezesa dużej  firmy, z jedyną jedyna  różnicą, że ja do pracy nie chodzę, bo mam dożywotni urlop. Kuszące - prawda? 
Ale to może być "oczywista oczywistość", jak powiedział kiedyś jeden z naszych klasyków    
takich powiedzonek.

Więc skróć czas wahań i podejmowania decyzji do minimum. Zostań klubowiczem Klubu RICI.  Życie jest krótkie, więc powinno być radosne i wesołe. Spraw, aby takie było. 
Teraz masz szansę.Wykorzystaj ją.  Zostań moim Partnerem i klubowiczem Klubu RICI! 





Zapraszam Cie do tego serdecznie zarówno ja, jak i inni klubowicze.
Wystarczy że uruchomisz ten link:
http://www.rici4u.com/Rocardo

Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.

Ryszard


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz