Powered By Blogger

środa, 9 stycznia 2013

Czy przesadzam?



Nie przesadzaj- a dosłownie nie psesadzaj , to słowa trzyletniej Kasi (bratanicy mojej Żony) wypowiadane w momencie , gdy Jej zdaniem ktoś za dużo od Niej  wymaga, lub proponuje coś czego Ona nie chce.
 Może i Ty tak myślisz śledząc moje wpisy .

Nie chcę nikogo, tym bardziej Ciebie namawiać na siłę do zmian.
Wystarczy, że namówiłem siebie.

Gdyby jednak trochę zaciekawiła Cię moja propozycja, masz poniżej skopiowane z ksiązki – „Olbrzymie kroki” - kolejne kroki do realizacji wyznaczanego celu.
Więc skorzystaj z nich. Ale robisz to na własna odpowiedzialność, ja nie jestem w temacie żadnym specjalistą i dalszych rad nie udzielam

Mogę jedynie przesłać Ci obiecana wcześniej książkę  „Olbrzymie kroki” Anthonego Robbinsa

JAK WYZNACZYĆ SOBIE CEL:
1. Postanów, że w ciągu czterech najbliższych dni poświęcisz codziennie dziesięć 
minut na wyznaczanie sobie celu. (Uwaga: Zapisuj te cele w kalendarzu lub notesie.)


DZIEŃ PIERWSZY: CELE OSOBISTE
Zadowolenie z życia osobistego, poczucie spełnienia stanowi podstawę                 wszystkich innych  osiągnięć w całym życiu.

DZIEŃ DRUGI: CELE ZWIĄZANE Z PRACĄ/INTERESAMI/MAJĄTKIEM
Czy pragniesz znaleźć się w samej czołówce tysięcy przedstawicieli własnego zawodu, czy tez jesteś profesjonalnym studentem zbierającym bogactwo wiedzy, 
masz teraz szansę udowodnić, że się liczysz

DZIEŃ TRZECI: CELE ZWIĄZANE Z ZABAWĄ/PRZYJEMNOŚCIAMI
Gdybyś nie miał żadnych ograniczeń finansowych, co chciałbyś mieć,  co przeżyć?         Gdybyś złowił złotą rybkę, jakie byłyby twoje życzenia?

DZIEŃ CZWARTY: CELE ZWIĄZANE Z POMOCĄ INNYM
Masz możliwość zostawić po sobie jakiś znak, stworzyć coś, co prawdziwie odmieni
życie innych ludzi.


Zamykając i sumując te pierwsze 7 dni przytoczę pewne stwierdzenie:

„Gdyby ciężka praca prowadziła do bogactwa, to najbogatsi byliby niewolnicy”



Jak przełamać ten stereotyp?
Mam kilka pomysłów, podzielę się  nimi z Tobą.

Uśmiechnij się i do jutra

  
Ryszard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz